Voorwarden
Betaling
Liiteguard ApS ontvangt betaling met Dankort / VISA-Dankort, VISA, VISA Electron en Mastercard. De betaling wordt pas in rekening gebracht wanneer het artikel wordt verzonden.
Alle bedragen zijn in euro en zijn inclusief de BTW.
Liiteguard ApS gebruikt een goedgekeurde betalingsserver die al uw kaartgegevens codeert met het SSL-protocol (Secure Socket Layer). Dit betekent dat u uw informatie niet leesbaar is.
Levering
Liiteguard levert op alle werkdagen, alle bestellingen voor 12:00 worden de zelfde dag nog verstuurd.
LET OP: Levertijd is tussen 1 tot 3 werkdagen.
Garantie
Op grond van de koopwet wordt er 2 jaar garantie verleend. Ons klachtrecht is van toepassing op materiaal- en / of fabricagefouten.
De klacht is niet van toepassing op gebreken, schade of slijtage, die direct of indirect ontstaan door verkeerd gebruik.
Het wordt niet beschouwd als een klacht als de fout te wijten is aan verkeerd gebruik van het product (verkeerd wassen of behandelen).
Het wordt niet beschouwd als een klacht als er sprake is van slijtage of als het product zwaarder is belast dan men zou verwachten van een dergelijk product.
Liiteguard ApS zal de retourkosten in alle redelijkheid dekken.
Bij terugkomst
Bij klachten neemt u contact op met:
Liiteguard ApS.
Mindet 4b, 1 tv
8000 Aarhus.
Pakketten die worden verzonden met betalen bij ontvangst worden niet ontvangen.
Geldteruggave
Als er een retourbetaling plaatsvindt, stuur ons dan uw bankgegevens op zodat wij het overeengekomen bedrag kunnen overmaken.
Tevredenheidsgarantie
Omdat u als klant het product niet kunt uitproberen voordat het is aangeschaft, geeft Liiteguard een 30 dagen tevredenheidsgarantie, wat betekent dat u als koper het product 30 dagen normaal kunt gebruiken. Als het product niet aan de verwachtingen voldoet, kan de koper het product retourneren en het geld terugkrijgen.
Opmerking: Dit geldt alleen als het product niet beschadigd is en als het in de originele verpakking wordt geretourneerd.
Het gebruik van de tevredenheidsgarantie moet uiterlijk 30 dagen na aankoop bij ons gemeld worden en u dient de zending uiterlijk 34 dagen na verzending te retourneren.
De melding moet per e-mail op nederland@liiteguard.com. In de kennisgeving moet u ons duidelijk aangeven dat u uw herroepingsrecht wilt uitoefenen.
Retourkosten
De retourkosten zijn voor rekening van Liiteguard. Het gebruik van de tevredenheidsgarantie moet binnen 30 dagen na aankoop aan ons worden gemeld en u moet de verzending binnen 34 dagen na verzending retourneren. Als u een artikel wilt retourneren, gebruik dan de onderstaande link om uw retourlabel te maken, dat moet u printen en op het retourpakket plakken. U kunt het vervolgens afleveren bij uw dichtstbijzijnde GLS-pakketpunt.
Klachten - overzicht en links:
Als u een klacht heeft over een product dat in onze webshop is gekocht, kunt u een klacht sturen naar:
Klachtencentrum van het Mededingings- en Consumentenbureau
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Als u een klant bent met woonplaats in een ander EU-land, kunt u uw klacht indienen op het online klachtenplatform van de Europese Commissie.
Het platform is hier te vinden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Als u hier een klacht indient, vermeld dan uw e-mailadres: nederland@liiteguard.com