Q&A

Mijn scheenbeschermers zijn beschadigd tijdens het vormen, wat moet ik doen?

Hoe vorm ik mijn scheenbeschermer?

Kan ik mijn scheenbeschermers een andere vorm geven?

  • Je kunt ze op elk gewenst moment opnieuw vervormen. Dit is de link naar de gids Hier

Kan ik het formaat van mijn scheenbeschermer aanpassen?

  • U kunt uw scheenbeschermers op maat knippen. De link naar de uitleg is te zien Hier 

Hoe trek ik mijn sokken aan en waarom is het belangrijk om dat te weten?

  • Een compressiesok is niet hetzelfde als een normale sok. Door er op de juiste manier mee om te gaan zorgt u er voor dat de sok langer meegaat. Bekijk de gids hier

    Hoe worden de sokken gebruikt tijdens wedstrijden?

    Hoe kan ik mijn product retourneren? 

    Twijfelt u over de juiste maat?

    Hoe moeten de sokken gewassen/onderhouden worden?

    • 40 graden
    • Mag in de droger
    • Niet strijken

    Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

    Kan ik Liiteguard in fysieke winkels kopen?

    • U kunt Liiteguard kopen in geselecteerde SPORT24-, INTERSPORT-, TORSHOV SPORT- en PRO-TREATMENT-winkels. Bekijk ze hier

    Wat betekent de 30 dagen tevredenheidsgarantie?

    • Als het product binnen de eerste 30 dagen niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het product retourneren en het geld terugkrijgen.
    • Opmerking: Dit geldt alleen als het product niet beschadigd is en als het in de originele verpakking wordt geretourneerd.

    • Het gebruik van de tevredenheidsgarantie moet uiterlijk 30 dagen na aankoop bij ons gemeld worden en u dient de zending uiterlijk 34 dagen na verzending te retourneren.

    • De melding moet per e-mail op nederland@liiteguard.com. In de kennisgeving moet u ons duidelijk aangeven dat u uw herroepingsrecht wilt uitoefenen.