Q&A
Mijn scheenbeschermers zijn beschadigd tijdens het vormen, wat moet ik doen?
- Contact nederland@liiteguard.com
Hoe vorm ik mijn scheenbeschermer?
Kan ik mijn scheenbeschermers een andere vorm geven?
- Je kunt ze op elk gewenst moment opnieuw vervormen. Dit is de link naar de gids Hier
Kan ik het formaat van mijn scheenbeschermer aanpassen?
- U kunt uw scheenbeschermers op maat knippen. De link naar de uitleg is te zien Hier
Hoe trek ik mijn sokken aan en waarom is het belangrijk om dat te weten?
- Een compressiesok is niet hetzelfde als een normale sok. Door er op de juiste manier mee om te gaan zorgt u er voor dat de sok langer meegaat. Bekijk de gids hier
Hoe worden de sokken gebruikt tijdens wedstrijden?
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Twijfelt u over de juiste maat?
Hoe moeten de sokken gewassen/onderhouden worden?
- 40 graden
- Mag in de droger
- Niet strijken
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Kan ik Liiteguard in fysieke winkels kopen?
- U kunt Liiteguard kopen in geselecteerde SPORT24-, INTERSPORT-, TORSHOV SPORT- en PRO-TREATMENT-winkels. Bekijk ze hier
Wat betekent de 30 dagen tevredenheidsgarantie?
- Als het product binnen de eerste 30 dagen niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het product retourneren en het geld terugkrijgen.
-
Opmerking: Dit geldt alleen als het product niet beschadigd is en als het in de originele verpakking wordt geretourneerd.
-
Het gebruik van de tevredenheidsgarantie moet uiterlijk 30 dagen na aankoop bij ons gemeld worden en u dient de zending uiterlijk 34 dagen na verzending te retourneren.
-
De melding moet per e-mail op nederland@liiteguard.com. In de kennisgeving moet u ons duidelijk aangeven dat u uw herroepingsrecht wilt uitoefenen.